Viser innlegg med etiketten misjon jukebox. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten misjon jukebox. Vis alle innlegg

søndag 3. februar 2008

The hunt continues

Nå vet jeg hvilken jukebox jeg vil ha! Jeg vil ha en AMi!

En AMi har alt jeg vil ha, myntinnkast...

man kan se at den skifter plater...

og den har generelt et behagelig design.

Og tror du ikke jeg fant en på finn.no? Joda, til den nette sum av 29.000 skinnende blanke kroner. 1955 modell med 60 plater.


Herre Jemini, var jeg bare rik...

Track

Min Jukebox skal spille 'Baladen om Morgan Kane'.

Morgan Ka-ane var hans navn!

fredag 1. februar 2008

Epos om Jukebox


Jeg har fått en ny misjon i livet. Jeg vil ha en jukebox.
En super jukebox, en fin gammel en, ikke disse jukse jukeboxene (sånn som den på bildet) som egentlig er cdspillere. Min jukebox skal spille LP plater. Den skal spille The Doors og Beach Boys, The Beatles og The Who, Bob Marley og Jerry Lee Lewis, Elvis og Jimi Hendrix, Johnny Cash og Billie Holiday.
Jeg vil ha en jukebox av glass, sånn så man kan se at den skifter plate. Min jukebox skal ha myntinnkast.
En sånn jukebox vil jeg ha, men det koster penger, OG det er bortimot umulig å finne en av denne typen som noen er villig til å selge. Hvis det hadde fantes en slik så vil den garantert trenge overhaling, en overhaling jeg ikke kan komme med siden jeg er bortimot ubrukelig når det gjelder ting som skal skrues på (se alt som har med bilen min å gjøre).
I tillegg er de store og klumpete og siden jeg har dvder nok til å holde hele Asia med underholdning i en halvtime (vel, den mannlige søtti prosenten av Asia hadde vel blitt lei etter fem minutter siden jeg ikke eier en eneste film med tentakkelporno) blir det vel kanskje vel stappa inne på gutterommet...
Men alle har lov til å drømme.

Jeg drømmer om en Jukebox.