fredag 19. september 2008

Henning presenterer: Confessions of a Callgirl

Det er da snakk om bloggen som stadig dukker opp nederst på vg's nettsider nettopp på grunn av det pikante innholdet, IKKE møkkafilmen fra 1998.

Eieren av bloggen, den hemmelige, hemmelige 'Secret Callgirl', beskriver seg selv som en rusfri, norsk studinne som selger sex på fritiden for penger og spenning. Hun legger ofte vekt på at det faktisk finnes fornøyde horer og at å være hore både er lukrativt og stas.

Dette er en av de bloggene jeg skulle ønsket at jeg skrev selv, mest fordi den får så stor oppmerksomhet, men også fordi jeg tror at 'Secret Callgirl' ikke er en ekte person. Jeg tror at sjansene for at det er en gammel mann som sitter å skriver det hele er vesentlig større enn at 'Secret Callgirl' faktisk eksisterer. Det er selvfølgelig også mulig at det er en jente som skriver, men at hun lever det livet som blir beskrevet tror jeg lite på. Det blir litt mye gode og onde dager noen ganger.

Ikke er det like spennende alltid heller, men ved å spille litt på fordommer, slenge på en dasj puling med stor P og litt kinky beskrivelser drar hun inn brått både forsiden på vg og hundre kommentarer.



Jeg er nok bare misunnelig...