lørdag 27. september 2008

En gang til da... (del 1)

Jeg trodde at Markus var den eneste som leste bloggen min, men der tok jeg fryktelig feil! Det viser seg nemmelig at Sylvester Stallone, mannen som alle kjenner og elsker, er ivrig leser her i Det Magiske Kongeriket. Hvilket grunnlag har jeg for å si dette?


Vi spoler tilbake til 18 desember 2007 og min rapport om den, da, kommende Rambo filmen, et innlegg som etterhvert gled over i fortellingen om min Rocky 6 opplevelse, men tilslutt drar jeg meg inn ved å håpe på enda en Rambo oppfølger.
Nå viser det seg at Sylvester bet seg merke i dette og Rambo 5 er nå 'in production'! Sylvester skriver, regisserer og spiller, selvsagt, men han hinter til at Rambo 5 ikke skal bli en krigsfilm. Det kan jo bety at vi får en film om en gammel mann med post-traumatisk stress syndrom som prøver å vende tilbake til samfunnet, vi kan få psykologscener, gråtescener, en psykisk sammenbrudd scene, en finner-igjen-livsgnistenscene (med kumba jah og det hele), og kanskje en liten gamlis kjærlighetsscene.
Jeg mener, se på statistikken: Hvorfor vil han ikke lage enda en krigsfilm? Selvfølgelig, muligheten er jo fortsatt tilstede at vi får en actionfilm, eller en thriller, men så lenge vi ikke har fått noen annen beskjed enn 'Ikke en krigsfilm' så er det lov å bli bekymret. Det er jo Rambo, tross alt.
En Rambo 6 er også på trappene, noe som bare understreker at Sylvester Stallone faktisk leser bloggen min og følgelig har planer om hele tolv oppfølgere til Rambo 4!