tirsdag 28. oktober 2008

Et års konkurranse

Da har jeg blogget meg gjennom et år (13 november) og da synes jeg det passer å feire med en liten konkurranse!

Premien er pc spillet Hellboy: Asylum Seeker.
Spillet må ikke forveksles med Hellboy: Science of Evil som lanseres i disse dagerKonkurransen går som følger:

Hvilket innlegget vil dere at jeg skal lage?

- Et Famous Dwarfes innlegg

- En årsrecap

- Et Ikke spesielt berømte nordmenn i Hollywood innlegg


- Skal jeg fullføre anmeldelsen av tegneserien Tales to Astonish hvor Wasp og Hulken er på norges tur, som jeg begynte på i desember i fjor

- Eller skal jeg skrive et brev til en av fangene i WriteaPrisoner programmet


For at jeg skal bry meg med å trekke en vinner så må minst 10 personer delta i konkurransen. 10 forskjellige personer selvfølgelig. Med 10 forskjellige adresser. For jeg må jo sende dette spillet, hvis ikke man bor i Oslo/Østfold området da jeg kan levere den personelig.


Klar,

ferdig,

Go!