torsdag 17. april 2008

Oppdatering, Paristur

Min tidligere nevnte Paristur, med Romvogn og Eirik, hangler litt om dagen. Ikke mye, men litt. Mest fordi Tyra, som vi hadde planlagt skulle være med, har trekt seg. Dermed er vi en kapital mindre og turen mangler et kvinnelig alibi. Samme dag som den svikefulle Tyra kastet inn håndkleet traff jeg og Eirik Stine på amfi. Stine gikk i niende klasse når jeg gikk i tiende og vi snakket litt med hverandre den gangen, og hun er grei og hyggelig. I desperasjon spurte jeg henne i det hun paserte (akkurat der vi vanligvis bare sier 'hei' og går videre) om hun kunne tenke seg å være med. Hun skulle tenke på det... Og etter litt masing fra meg over telfonen takket hun nei. Jeg og Eirik satt å stusset på hvem som kunne være med, Eirik gikk igjennom telefonlista hans og endte opp med Ingvild som jeg egentlig ikke kjenner. Vi ringte henne og alt var 'såååå kult asse...' men vi tror ikke hun blir med... Vi har omtrendt gitt opp å få med en til, så det blir vel bare oss to. Så dermed fikk vi en ekstra haikerplass i bilen.


Vi skal dra 1 juli og skal være hjemme 21 juli. I mellomtiden skal vi spise en hamburger i Hamburg, dra en tur innom Amsterdam og besøke graven til Jim Morrison i Paris. Utenom det står vi ganske fritt til å dra, eller gjøre hva om helst. Det blir stas!