torsdag 5. februar 2009

Den grønne Brødskalken!

Det er jo en stund siden nå, men jeg har altså vunnet den store kåringen av Den Grønne Brødskalken etter at den ordentlige vinneren, Virrvarr med 18 stemmer, ble diska for ikke å ta imot premien. Dermed vant jeg med mine suverene 9 stemmer over MarieAmanda.com med bare fattige 7 stemmer.
Jeg fikk altså 9 stemmer. 3 av dem var mine og Markus har sagt at 3 av dem var hans. Med andre ord har jeg fått 3 stemmer fra noen jeg ikke vet hvem er. La oss anta at jeg har fått en av Eirik også. Da er vi nede i 2. 2 stemmer fra noen jeg muligens ikke kjenner. Jeg er stolt over at det verdensomspennende internettet kan spre mitt ord til hele to personer som ellers ikke ville motatt det. Sweet.

(for ikke å skuffe mine nye lesere med et innlegg som egentlig ikke er så veldig morsomt, får dere her et bilde av en ape med briller:)