torsdag 5. februar 2009

Svar på tilsnakk

Jeg vil begynne med å takke Norma Jeane for å skrive HELE innlegget mitt på nytt i kommentarboksen, bare ikke like morsomt. Takk, takk. Så bør det også nevnes at Norma Jeane er gud på en blogg som bare handler om Marilyn Monroe, en kvinne med timeglass form og blondt hår som ikke er stort til skuespiller, men som synger litt. Litt sånn som Lene Alexandra. (Legg merke til at Norma Jeane ikke får noe link-love her)


Så har jeg fått en kommentar fra Ithil som synes Demi Moore er heit. Men, da jeg stort sett er på data på jobben og vi der har et filter, så kommer jeg ikke inn på bloggen hennes da den er merket 'sex'. Så jeg kan bare drømme...

En annen festelig greie er Norsk Internasjonalt Piratregister ikke bare har kost seg med mine notater om Mad Max 1 og 2 (3'rn var forresten ikke verdig et innlegg her, så ikke vent på det) men også lagt igjen en kommentar. Og det setter jeg pris på for da kan jeg faktiskt se at det er andre ann Markus som leser det jeg skriver.

Det at Norsk Internasjonalt Piratregister er sykelig opptatt av politikk og er en kommunist er enda festligere. Kan du se det for deg? En kommunist som liker dverger.
Illustrasjonsbilde.