mandag 17. desember 2007

Pupp! Kjendis! Sexskandale!

Folk flest er idioter, tror jeg det var en som sa en gang... Men var det ikke det så sa jeg det nå i hvert fall. Det er grunnen til at demokratiet ikke funker (uten at jeg automatisk blir stemplet som politiskt aktiv kommunist, jeg liker bare ikke politikere. End of story), det er grunnen til at tv er intetsigende, og grunnen til at Se&Hør er mer avis enn VG og Dagblad til sammen. Jeg tror også, og rett på meg hvis jeg tar feil, at det er en av grunnene til at ingen leser denne bloggen. Nå er denne påstanden åpen for diskusjon: Hvem er 'folk flest'? Er det bare folk som aldri har lest denne bloggen? Altså alle unntatt Monica og Markus? Eller er jeg en av 'folk flest'? Og derfor direkte årsak til at jeg ikke blir lest? Men jeg er en mann av folket, folkens:

I et tappert (les desperat) forsøk på å få folk til å lese denne bloggen her vil jeg nå fortelle om mine Lene Alexandra opplevelser i dag:
På jobben har vi en radio som eneste utenominternettalske underholdnings medium. I dag sto den stilt på P4. Og hvem er det som har spesial opptreden akkurat i dag, kjempe eksklusivt og live? Jo, Lene Alexandra, synger julen inn med julelåten 'Santa Baby'. Hurra, tenkte Henning, nå skal altså Eartha Kitt snu seg i graven (igjen med tanke på cover versonene til transen RuPaul, ubesluttsomme Sean-Puff Daddy/Puffy/P.Diddy/Diddy-Combs og sexsymbolet Miss Piggy). Så sang hun. Og dette var på radio, hun kunne derfor ikke blenge puppene sine opp i ansiktet mitt for å forvirre meg, ei heller har teksten ordet 'Boobs' i seg, så ting talte imot henne.
Men det var ikke så ille... Det var
ikke flott, langt i fra, hun er ingen John Lennon, men det var ikke døden sånn som Linni Meyers 'Surviver' som jeg kom i skade for å høre på radioen en dag. Lene Alexandra har rett ut greie, på grensa til fine, partier før (og etter) mindre vellykkede forsøk på vingling allà Mariah Carrey(ikke at hun får det til heller, men hun drar nå inn penger på det).
Under min research til dette innlegget dumpet jeg innom Lene Alexandras hjemmeside og på bloggen hennes der kunne jeg lese at denne sangen var en julegave 'from me to you'. Tusen takk, Lene. Hun har også et innlegg titulert: "I BRING CHRISTMAS INTO THE HOCKEYHALL:)" hvor hun kan fortelle at hun til torsdag skal til Furusett Hockeyhall og synge julen inn der. Så møt opp og gled eder.
Under researchen legger jeg også merke til at godeste Lene har en tatovering på armen som, på avstand er veldig lik tatoveringen som Pamela Anderson har. Pamela Anderson har jo som kjent vært trendsetter innen videoteknikk og laget en av de første sextapene som kom på avveie. Nå har hun giftet seg med en av de som kastet seg på den trenden, nemelig Rick Solomon, han som kjenner Paris Hilton ut og inn.
Sånn, og suplementert med noen bilder som er enda litt dristigere enn de på seher.no så vil folk strømme til. Blir jeg ingen publikumsmagnet nå så vet ikke jeg! (For the record: alt er sant)