fredag 7. desember 2007

Den første uka i desember!

Nå er det gått en uke siden jeg rev den überstygge-melon(som i frukten, ikke slangordet for det kvinnelige brystpartiet)-pinup-november-dama av kalenderen, og den noe bedre (mest fordi hun står lenger bort og har ryggen til) hengepupp-dykkerbriller(!)-desember-dama viser meg sitt brede bakparti. (Takk til Steffen for den fantastisk ubrukelige pin up kalenderen han plukket opp i Hellas før han kjøpte de blasfemiske dukkene på siden her)

Jeg har vært på biltema og bytta bilradioen min som jeg kortsluttet da jeg prøvde å gjette meg frem til hvordan den skulle kobles (et faktum jeg ikke opplyste om når jeg sto feil/bytte kassa). Ved hjelp av opphavet funker nå radioen som den skal.

Så har jeg fått Marilyn Monroe kalenderen min. Den er faktiskt veldig fin og jeg har rammet den inn.

Videre sliter jeg med å sove om dagen (takk til nattuka) og har julebord i morra.

Hurra.