tirsdag 9. juni 2009

The Big Book of Breasts Redux

17 april i fjor fortalte jeg om den vidunderlige boka The Big Book of Breasts, skrevet av Dian Hanson, samtidig som jeg undret meg over hvordan jeg hadde fått den så fort, bare to dager etter at jeg bestilte den. Jeg hypotiserte om ormehull og tidsreiser, men det viste seg at det var jeg som hadde tullet det til.

Jeg hadde sett etter boka en stund før jeg bestilte den på ebay, og det var denne ebay bestillingen jeg fikk tilbake pengene på. Nesten 80 dager senere (det er fristen for å gi feedback på amazon) fikk jeg en mail av nettopp amazon hvor de ba meg gi feedback på mitt kjøp av The Big Book of Breasts. Jeg hadde altså kjøpt samme boka to ganger, men heldigvis for meg fikk jeg ingen bok på ebay.

Det har tatt meg lang tid å manne meg opp til å fortelle sannheten og ødelegge en så god historie som jo alle tidsforskyvnings fortellinger er...