mandag 1. juni 2009

Comic Con!

Jeg skal på tur. Til Comic-Con International i San Diego! Woooohooo!


Jeg kjøpte et firedagerspass i fjor, noe som gir meg innpass på Preview night også. Bland Special Guests i år finner vi Sergio Aragonés, mest kjent her hjemme for å publisere i M, Kevin Eastman, mannen bak Teenage Mutant Ninja Turtles, Jim Lee, som har tegnet blandt annet Batman: Hush, Lewis Trondheim, som også blir publisert i M, og mange, mange flere!


Til å begynne med var det meningen at Terri skulle være med også, men det gikk fort opp for meg at hun kom til å være mer opptatt med å være fattig. Med andre ord dro hun en Eirik, etter nesten et år med planlegging, droppet hun ut. Men imotsetning til paristuren som aldri ble noe av, så drar jeg uansett til junaiten.

Jeg hadde håpet å få leid en bil å kjørt til Mexico (som er 22 minutter unna(thank you google maps)) og til Los Angeles, og til San Francisco, og kanskje til Las Vegas. Men, nå viser det seg, at siden jeg er 20 år, er alle bilutleiefirmaer ute etter meg. De hater meg, helt til neste år da jeg er 21. DA er det greit å la meg bruke penger i sjappa demmes.

Så det er mulig jeg aldri kommer noe lenger enn til San Diego, eller så må jeg toge California opp og ned...

Jeg drar 20 Juli og kommer hjem 3 August. Wooohooo!