fredag 8. februar 2008

Superdupertirsdag

Crazy... Jeg har faktiskt en oppfølgings sak til denne her.

Forrige tirsdag var visst SUPERduperTIRSDAG i junaiten. Da var det mye mas om at mange stater skulle velge hva som var best, negre eller kvinner. Jeg tror det var sånn at amerikanerne likte negre best, men man ventet enda på california så man visste ikke helt.
Så ble det stille. Jeg har ikke lest noen verdens ting om det endelige resultatet. Ingenting. Og jeg har faktiskt gått inn for å finne det ut(ikke så veldig hardt da, men jeg har jo lest vg og dagbladet på nett)... Så jeg tenkte jeg fikk spørre Tanja som er utvekslings student der borte, og sånn gikk den samtalen (over msn klokka tre på natta norsk tid):

Henning sier:
Hva ble resultatet av supertirsdag?
tanja sier:
Jeg vet ikke, jeg har vært senge liggende de siste dagene
Henning sier:
Så? Trodde de satte klistremerker på dørene sine borti der jeg
tanja sier:
Ikke så mye her
Henning sier:
Dårlig opplegg der da
tanja sier:
Veldig

Ikke en gang hun vet, og hun bor borti der, så kanskje hele supertirsdagsgreiene bare er en hype fra norske medier? Kanskje hele valget egentlig ikke er så farlig for den gjevne amerikaner? Kanskje de eneste som bryr seg er de som vil velges? Og Chuck Norris(som på illustrasjonen nedenfor synger for at Mick Huckabee (han med gitaren påvenstre side av Chuck) skal få flytte inn på tomta til Dubja)?
Det er veldig frustrerende at bare fordi det er dårlig med pupper (et sett med pupper er det jo, tilhørende en kvinne med et svært pikant privatliv, men det ser ut som det er glemt siden det er skrevet så mye om sigarføringen i det huset før) i en sak så kan norske medier svikte så totalt.

Så, once again; jeg hater norske medier.