Lewis Trondheim, som også blir publisert i M, og mange, mange flere!mandag 1. juni 2009
Comic Con!
Lewis Trondheim, som også blir publisert i M, og mange, mange flere!
Lagt inn av
Henning
kl.
22:32
|
Etiketter: bil kjøring, m, paristur, To Do
onsdag 12. desember 2007
Bah! Humbug!
Stor er min skuffelse da det viser seg at jeg ikke kan bruke M-koppen min i M-usbhubben. Sikkert fordi koppen er av metall, men okke som! Skam dere, Schibsted Forlagene, skam dere! Her kunne man valgt en annen løsning. Koppen er feiende flott den, men ærligtalt så burde de to M-produktene være mulig å bruke sammen.
Men da får vel usbhubben fortsette å støve ned da.
Lagt inn av
Henning
kl.
16:42
|
Etiketter: m, tegneserier
mandag 10. desember 2007
Eksamen og kopper!
Etter å ha studert det norske bloggerlandskapet (mye på samme måte som Ozymandias i Watchmen) ser jeg at det er eksamenstid igjen. Så til alle som slaver over nynorskbøkene:
(november utgaven) i postkassa, men denne gangen var det suplementert med en kupong som lovet en eksklusiv termo-kopp til alle nye abonnenter. Da jeg ble abonnent i fjor fikk jeg en eksklusiv USB-thub (en koppvarmer som du plugger i usbåpningen på pcen) som fortsatt ligger uåpnet på hylla over pulten min. Hvorfor har jeg ikke brukt den? Hovedgrunnen er vel at jeg ikke er noen spesiel fan av varme drikker og at jeg hater kaffe. "Men så har jeg jo heller ikke hatt en eksklusiv M kopp før heller!" tenkte jeg og fylte inn kupongen og la i postkassa (ikke min altså men den røde på hjørnet) uten å tenke noe særlig mer over det. Men så kom desember nummeret av M og det var suplementert med en regning over neste års M blader. Så nå hadde jeg altså to abonnenter på samme bladet, et løpende og et nytegnet.
nytenkende rebel innen bladbyrokratiet og alt var vel i verden igjen.
Lagt inn av
Henning
kl.
02:42
|
Etiketter: m, tegneserier

