Viser innlegg med etiketten m. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten m. Vis alle innlegg

mandag 1. juni 2009

Comic Con!

Jeg skal på tur. Til Comic-Con International i San Diego! Woooohooo!


Jeg kjøpte et firedagerspass i fjor, noe som gir meg innpass på Preview night også. Bland Special Guests i år finner vi Sergio Aragonés, mest kjent her hjemme for å publisere i M, Kevin Eastman, mannen bak Teenage Mutant Ninja Turtles, Jim Lee, som har tegnet blandt annet Batman: Hush, Lewis Trondheim, som også blir publisert i M, og mange, mange flere!


Til å begynne med var det meningen at Terri skulle være med også, men det gikk fort opp for meg at hun kom til å være mer opptatt med å være fattig. Med andre ord dro hun en Eirik, etter nesten et år med planlegging, droppet hun ut. Men imotsetning til paristuren som aldri ble noe av, så drar jeg uansett til junaiten.

Jeg hadde håpet å få leid en bil å kjørt til Mexico (som er 22 minutter unna(thank you google maps)) og til Los Angeles, og til San Francisco, og kanskje til Las Vegas. Men, nå viser det seg, at siden jeg er 20 år, er alle bilutleiefirmaer ute etter meg. De hater meg, helt til neste år da jeg er 21. DA er det greit å la meg bruke penger i sjappa demmes.

Så det er mulig jeg aldri kommer noe lenger enn til San Diego, eller så må jeg toge California opp og ned...

Jeg drar 20 Juli og kommer hjem 3 August. Wooohooo!

onsdag 12. desember 2007

Bah! Humbug!

Stor er min skuffelse da det viser seg at jeg ikke kan bruke M-koppen min i M-usbhubben. Sikkert fordi koppen er av metall, men okke som! Skam dere, Schibsted Forlagene, skam dere! Her kunne man valgt en annen løsning. Koppen er feiende flott den, men ærligtalt så burde de to M-produktene være mulig å bruke sammen.

Men da får vel usbhubben fortsette å støve ned da.

mandag 10. desember 2007

Eksamen og kopper!

Etter å ha studert det norske bloggerlandskapet (mye på samme måte som Ozymandias i Watchmen) ser jeg at det er eksamenstid igjen. Så til alle som slaver over nynorskbøkene:

Dere skulle gått yrkesrettet. Erta Berta!

Videre har dagen i dag vært dominert av kopper. Ikke sykdommen, men kopper som man kan drikke av. For noen uker siden fikk jeg, som vanlig, mitt M blad (november utgaven) i postkassa, men denne gangen var det suplementert med en kupong som lovet en eksklusiv termo-kopp til alle nye abonnenter. Da jeg ble abonnent i fjor fikk jeg en eksklusiv USB-thub (en koppvarmer som du plugger i usbåpningen på pcen) som fortsatt ligger uåpnet på hylla over pulten min. Hvorfor har jeg ikke brukt den? Hovedgrunnen er vel at jeg ikke er noen spesiel fan av varme drikker og at jeg hater kaffe. "Men så har jeg jo heller ikke hatt en eksklusiv M kopp før heller!" tenkte jeg og fylte inn kupongen og la i postkassa (ikke min altså men den røde på hjørnet) uten å tenke noe særlig mer over det. Men så kom desember nummeret av M og det var suplementert med en regning over neste års M blader. Så nå hadde jeg altså to abonnenter på samme bladet, et løpende og et nytegnet.

Jeg hadde oversett den biten med NYE abonnenter og sendt inn på måfå. Men jeg er ikke tapt bak en vogn og etter en heftig mailkorrespondanse med Tove fra schibstedforlagene hvor jeg poengterte det dumme med at jeg egentlig bare kunne si opp mitt løpende abonnement, ta opp et nytt et til samme prisen OG få den koppen som var mitt ultimate goal. Tove var forsåvidt enig men for moroskyld skulle hun la mitt løpende gå, ødelegge min nytegning og gi meg koppen. Jeg kalte henne en nytenkende rebel innen bladbyrokratiet og alt var vel i verden igjen.

Så bestilte jeg meg en Hasselhoff kopp fra Kapowgifts. Dette var mye enklere.

Don't Hassel the Hoff!