tirsdag 13. november 2007

Welcome!

Enter of your own free will, and leave some of your happiness behind...

Ja, så ble også jeg blogger(med alle skrivefeil, virus og mail fra Nigerianske prinser som det måtte føre med seg). Her vil jeg legge ut mine innerste, og ytterste, tanker og oppfatninger. Jeg vil dele mine oppturer og nedturer, trials and tribulations, mine hvorfor og fordi, mine varmeste anbefalinger og kjøligste avbefalinger. Jeg skal kose og klemme, verbalt, i alle kanter, så det renner over alle støvleskaft! This is the joy division! Love will steer the stars!

Fyren som ikke er på Facebook, ikke er på Nettby, Blink, Biip eller hva det nå heter alt sammen. Fyren som har et internett eksponeringsbehov under normalen. Nå er han blitt blogger.
Og han er altså meg, Henning...

And this is my kingdom: