torsdag 24. januar 2008

Henning tar kritikken pent og rolig

Her får jeg altså min første kommentar av et menneske jeg ikke har kommentert bloggen til, eller kjenner, og så går den så her:



Jeg fant aldri ut hvem/hva/hvor det intelligente livet fra Sarpsborg egentlig var. Jeg orket rett og slett ikke 堬ese mer enn halve innlegget. D岬ig bruk av tegnsetting, generelt d岬ig rettskriving og feil bruk av avsnitt. Sorry, mann.



Den er skrevet av John som, sammen med Ida, har en blogg hvor han forteller om han og Idas skoshopping på internett, og en annen blogg, også denne med Ida, om mat. Mat og sko. Men det er greit, man trenger sko og noen er mer interresert i matlaging enn undertegnede (som er en rezer i å koke vann og åpne poser, whoha!).

Så var det kommentaren. Han klager på min tegnsetting og rettskrivning, men fyller den lille kommentaren sin med firkanter. Den første tar jeg. Det skal stå LESE. Men firkant nr 2 og 3 er mer obskur. Av en eller annen merkelig grunn leste jeg DIGG første gangen, men det stemmer jo selvfølgelig ikke. DÅRLIG er vel et bedre forslag, i lys av den grusomme kritikken ellers i kommentaren, men da må jo firkanten erstatte både Å, R og L. Hvorfor det? Å er forståelig, hvis John f.eks sitter med et tastatur han fikk sendt med skoene fra ebay. Men L og R da? Kan det være mulig at John har litt problemer med RETTSKRIVNINGEN sin? TO GANGER? TIL OG MED TRE?

Og John, jeg er ikke bitter.

Unnskyldning akseptert.