fredag 28. august 2009
onsdag 27. august 2008
Ikke spesielt berømte nordmenn i Hollywood: Natassia Malthe
Jeg må forte meg litt med Natassia siden hun kan eksplodere ut av 'Ikke spesielt berømt' delen av denne serien. Hun har allerede figurert på forsiden av norske medier/seoghør som Hollywoodstjerne på Petter Stordalen fest. På den annen side har hun truet med å eksplodere ganske lenge nå.


Så vil jeg få lov å nevne at hun ikke står på rollelista for BloodRayne 3.
Lagt inn av
Henning
kl.
01:05
|
Etiketter: fakta fra verden, film, ikke spesielt berømte nordmenn i hollywood, pupper, superhelter
søndag 13. juli 2008
Hellboy dos
Forrig fredag var jeg, Markus og en av de her på kino å så Hellboy 2.
!!SPOILERS!!
Jeg vil begynne med å dementere store deler av den siste biten i dette innlegget.
Dette var triste greier. del Toro og Mignola satt sikkert sammen og samtalen gikk sikkert noe som det her:
del Toro: "Jaja, hva skal vi finne på nå da?" *Tar et pizzastykke*
Mignola: "Vi må lage noe episkt no, noe stort!"
del Toro: "Det gjør vi! Og effekter er gøy! Masse effekter! Og sånne fabeldyr!"
Mignola blir så ivrig at han reiser seg opp: "Jess! Og Muppets! Muppets er konge!"
del Toro vurderer å reise seg, men tar et stykke til av pizzaen i stedet: "Og så kan vi hinte til et seksuelt forhold som ingen egentlig vil tenke på! Gi folk grusomme bilder i hodet!"
Mignola hopper opp og ned: "Masse effekter, masse effekter, masse effekter!"
At Guillermo del Toro tar seg en liten kunstpause mellom Pan's Labyrint og Hobbiten er forsåvidt greit, hadde det vært for en film som 'Harold and Kumar goes to Guantanamo Bay', ikke Hellboy 2, som skal følge etter den vidunderlige Hellboy 1!
Hellboy 1 er varm og morsom, litt føleri og så action og mytologi. Hellboy 2 vil ha det samme bare mer, mer, mer! og det hele ender opp i en tom sløv suppe av muppets og effekter og mytologi som er funnet opp på sparket. Er det virkelig dette jeg har ventet fire år på?
Lagt inn av
Henning
kl.
23:06
|
Etiketter: film, Henning the movie, ron perlman, superhelter
lørdag 5. juli 2008
Filmer som ikke er tro mot tegneserien: The League of Extraordinary Gentlemen
Alan Moore er nok den mannen med det såreste rumpehullet i verden. Han blir rumpevoldtatt om igjen og om igjen av Hollywood.
Tegneserien: Wilhelmina Murray får beskjed av Champion Bond at hun må hente opiumvraket Allan Quartermain, for Queen and country osv. Mina får haike med Nemo til India og kidnapper Allan (han er så full av opium at han ikke klarer å gå. Ikke at han vil heller.) Deretter drar de å rekruterer Mr. Hyde/dr. Jekyll, som er opptatt med å myrde horer i Paris, og den usynlige mannen, Griffin, som ligger med jomfruer på en kostskole i London(de tror at han er den Hellige ånd, siden hele tre jomfruer er blitt gravide).
Så bærer det avgårde for å bekjempe en 'Chinaman', de saboterer krigskipet hans og drar hjem til M (som viser seg å være Moriarty)som svarer med å sette ut sitt eget krigskip som han setter fyr på vest-London med. Så må våre venner stoppe ham.
Filmen: Allan blir hentet utfra Afrika, hvor han drikker brunsprit, og presentert for Nemo, den usynlige mannen Skinner og Mina Harker. Så drar de avgårde for å rekrutere Dorian Gray. Der dukker Tom Sawyer plutselig opp. Deretter bærer det til Paris for å fange Dr. Jekyll/Mr. Hyde. Da er den muntre gjengen samlet og de blir sendt til Venetzia, og filmens dummeste duppeditt gjør sitt inntog. Nemos bil. Fra 1800tallet. Som ser ut som noe fra en garasje i Cribs.
Uansett, alt var bare lureri for å kunne stjele 'kreftene' til gutta (og jenta) fra Kalkutta. Så viser det seg at M er slem og så må gutta krutt stoppe ham. Så dør Allan Quartermain. Nesten ihvert fall.Hvorfor forandret de det? Tegneserien er, igjen, alt for kul, og innholdet alt for tøft til å kunne gjøres om til en film med elveårsgrense. Derfor gjør de som i Constantine, forandrer alt bortsett fra navnet. Tom Sawyer ble kastet inn fordi at en film med masse briter ikke vil selge noe særlig i amerika. Så en amerikaner måtte med. Mina Harker heter Harker, og ikke Murray, kun for å dra en vits på begynnelsen hvor Allan blir gitt et bilde av mann og kone Harker, og blir veldig overrasket når Mina kommer inn og ikke Jonathan.
En film uten spesialeffekter er ikke blockbuster materiale, mener Hollywood. Og det er greit. Men de har jo masse effekter i Lxg, men allikevel må Mina bli helt vampyr å suge tom en masse folk. I serien får vi aldri se henne sånn. Og så ligger hun og Allan sammen. Det kan jeg forstå at de droppa i filmen.
Funket det? Vel... Produsenten Martin Poll og screenwriter Larry Cohen saksøkte 20th Century Fox fordi Lxgfilmen var et plagiat av det manuset Cast of Characters. Og manusene ligner hverandre, men det meste er ting som er satt inn for filmen, og finnes ikke i serien. Alan Moore måtte vitne og... Han kan jo si det selv: "I would have been better treated had I molested and murdered a busload of retarded children after giving them heroin." og "they seemed to believe that the head of 20th Century Fox called me up and persuaded me to steal this screenplay, turning it into a comic book which they could then adapt back into a movie, to camouflage petty larceny." Rettsaken ble avsluttet med forlik, noe Moore så på som innrømmelse av skyld. Det hele resulterte i at der Moore før hadde sagt det var greit å ha navnet sitt på filmen og selge rettighetene og kose seg med pengene etter på, hadde han snudd på flisa. Han har sluttet å selge rettigheter på det som er hans og han vil ikke ha navnet sitt på noe av det han har solgt alt. Pengene han skulle ha fått går i stedet til tegneren. Det var dette de gjorde med Constantine.
Hvordan kan du gjøre filmen bedre? Huff... Jeg har en innrømmelse... Jeg liker faktisk filmen veldig godt, selv om den er noe helt annet enn tegneserien.
Lagt inn av
Henning
kl.
22:59
|
Etiketter: Alan Moore, fakta fra verden, film, filmer som ikke er tro mot tegneserien, superhelter, tegneserier
mandag 17. mars 2008
Heroes = Et kjedeligere X-Men (en type anmeldelse nesten)













Lagt inn av
Henning
kl.
00:03
|
Etiketter: anmeldelse, superhelter, tegneserier, tvserie
mandag 11. februar 2008
Robocop vs X-Men manus
In honor of Terri (the girl who trolls my blogg in English) to days post is in English. This has nothing to do with the fact that I wrote it in English a long time ago to piss of fanboys at the "X-Men 2" forum on imdb. It is a script for my movie "Robocop vs. all the mutants at once". Please be advised that it contains some strong scenes of both sex and violence, acompanied by some strong paintimages I made for the occasion. And please keep in mind that it is written to piss people of(which I accomplished).
Robocop vs. All mutants at once
"Being a mutant is illegal. Robocop has been assigned to arrest, or kill, all mutants.
He starts by storming the Brotherhoods penthouse that Magneto fixed for them. It's Sunday, and the other Brotherhood mutants must pay rent to Maggie. Maggie hasn't let the mutants out on any rampage for weeks and they don't have any money. This of course is exactly what Magneto, been and an old, gay, and marry, champ, wants. They have to find other means of paying him, and he knows what.
Robocop arrives at the penthouse and kicks the door in with his weapon in hand. Inside Sabretooth is humping Magneto from behind, Toad is using his tounge to lick Maggies penis. Pyro ang Juggernaut is passed out in the sofa after Pyro lighting up a massive, homemaid, joint. They are both naked. Multiple-man has multiplied and is pleasing him self in many, many, ways. The girls, Mystique, Callisto, Arklight and Quill(showing that he is infact a girl), are eating eachother out.
Robocop breakes down the door just as Magneto comes and sperms all over Toad. Robocop emptyes his gun on the mutants, first shooting Sabretooth who falls over Magneto. Toad is taking the cum and is trapped underneath the dead Sabretooth and Maggie (with his balls in his mouth). Robocop then shoots all of the multiple men, spreading their guts on the floor. Mystique, Callisto, Arklight and Quill are next. They die on top of each other, with the girly-boy Quill above the others. Meanwhile Toad has chocked on Maggies balls. Maggie is struggeling to breake free, but cant. He forgets to use his powers on Robocop because he has his penis in a dead guys mouth and has another dead guys penis up his ass. Robocop kills him dead. Robocop looks at the sleeping, and naked, Juggie and Pyro. “Why bother taking you in?” he asks him self and shoots them both.
Robocop gets in his car and drives out on the freeway scraping the pavement as he drives away. He hears something on the roof of the car. Lady Deathstrikes nails rip throu the roof. Robocop is as calm as ever and takes out his gun and fires it at the roof. He makes a hard break and Lady D falls of and hits the road. Robocop steps out of the car and walks calmly over to her. He takes out the spike from his hand and forces it in through her back, between her ribs, not breaking any bones. He lifts her up, she is moving like crazy, and emptys his gun in her lower region, blowing away most of her soft tissue there. Blood is everywhere and Lady D cannot regenerete fast enough and she dies there. Robocop returns to the car.
Robocop now heads to the mansion. Once again he kicks in the door. Wolverine was standing in front of it and he gets smashed by the door. Robocop flips the door out of the way and rips Wolvies head of, simply pulling his neck apart(this is possible, the adamantium does not cover his joints. If it did he couldn’t move). Storm hears the noise and runs to see what it was. As she comes down the stairs Robocop throws her Wolwerines head. She catches it. ‘Insert of Wolwerines bloody head looking emty up at her.’ She screams and drops the head. Robocop shots her in the head and she falls down the stairs. Robocop shouts up at the roof. The bullet makes a hole and the roof starts falling apart. Rogue hears the noise and she and Colossus comes running out of the kitchen. The roof is still disintegrating. A bed falls down and out of it a naked Shadowcat and Iceman tumbles. Rogue sees this, rips of her top and trows herself, topless, at the two. As she suckes them dead with her breasts. Colossus is armoring up. Rogue stands up. She now has the powers of both Iceman and Shadowcat. She ices up and becomes transparent when Robocop shoots at her. Rogue fases throu the bullets and then becomes regular again, in order to attack Robocop. The bullets however ricochet of Colossus and hits Rogue after all. The bullets hits her back and comes out throu her breasts. She drops dead and Robocop picks her up and tosses her at Colossus.
He catches her and becomes weak and dies. The blue boys (Beast and Nightcrawler) bamfs up and sees the carnage. Beast flips out and jumps Robocop. Robocop falls on his back and Beast starts pounding him. Nightcrawler bamfs away. Beast is pounding Robcop, and he stuggles to gain control of the situasjon. Robocop punches the wall and gets s grip around one of the boards. He beats Beast with the board, he beats his head to a bloody pulp. Nightcrawler bamfs back again, and at the same time Leech comes running out. Nightcrawler hides behind Leech and lets him take Robocops bullets. Leech takes a couple in the chest, but he is still alive when he falls
over Nightcrawler. Leech bleeds all over the place. Nightcrawler is stuck under Leech and can not bamf. Robocop reaches into Nightcrawlers mouth and rips of his underjaw. Then he rips of his tail. Nightcrawler bleeds to death there on the floor. Leech is still alive but is stuggling. Robocop lifts him up and throws him out of the window. He lands on the ground by the memorialstones over Cyclops and Prof. X.
The house starts to shake and break apart and Dark Phoenix rips the roof of and sails down. She stands in front of Robocop and gives him the evil eye. Robocop: “Come quietly or there will be... trouble.” Dark Phoenix has a break down and becomes Jean Gray: “Kill me...” She cries. Robocop: “Ok.” He puts a bullet between her eyes and blow out her back head. Jean G turns in to DP again and she tosses herself around screaming. ‘Insert of Cyclops and Prof. X’s graves. Leech’s blood sinks into the ground and the gravestones starts to shake and fall over.’ DP is trashing the mansion and falls over. “Poof.” She dies in a cloud of dust.
The ground outside, with the memorialstones on it, sinks into nothing and two bloodcreatures steps out of the ground. One turns in to Cyclops, the other, who crawls out of the ground, turns in to Prof. X. Robocop takes the board again and steps out in the garden. He bashes out to Cyclops and his head is ripped of and returns to what it was, blood. Prof. X crawls towards Robocop and he impales him with the board. He returns to blood. Angel flies over Robocops head. Robocop lashes out and hits him in the ribs. He hits the ground. Robocop grabs both his wings and puts his foot on Angels back. Robocop rips of Angels wings and breaks his neck.
Robocop: “Objective complete.”
Fade to black.
Lagt inn av
Henning
kl.
23:46
|
Etiketter: film, paintbilder, roboter, superhelter
lørdag 19. januar 2008
Min Transformers opplevelse
En liten oppfølgingsak som falt seg naturlig etter robot sytingen min.
Åttitallet altså. Det ga oss så mye, puddelhår, skulderputer, AIDS, Bobby Socks, og så videre. Men det viktigste, og noe av det som gjorde mest inntrykk, var dårlig designede tegneserier som inspirerte oss til å bli Dino-Ridere, til å reise gjennom the Spiral Zone og å forstyrre den naturlige ordnen ved å transformere til en semitrailer.
I forbindelse med den nye Transformers filmen, som nå ikke er så ny lenger, dro jeg til Oslo for å møte fellow tegneserie entusiast, Markus. Når jeg reiser, så reiser jeg ikke med tannbørste. Jeg reiser med film og i sekken den dagen lå The Italian Stallion og Transformers: The Movie. Markus som bor på et kott i Oslo hadde denne helgen besøk av Kristian fra Sverige. Jeg kjente ham ikke men når han begynte å kore på Carolas 'Fångat av en stårmvind', som jeg fant det naturlig å åpne møtet med denne ukjente svensken med(hva sier man egentlig til en svenske?), og når vi senere skulle synge 'A whole new world/En helt ny jord/En helt ny verd' fra Alladin, på tre forskjellige språk (jeg på norsk, Kristian på svensk, Markus på engelsk) så var det en match made in heaven.
Vi skulle jo da på kino å se Transformers og fårset med Transformers: The movie fra 1986. Forøvrig den siste filmen til Orson Wells, hvordan topper man Citizen Kane? Man er med i en film basert på en tvserie som kun eksisterer for å selge japanske leker.
Of to kino we was og jeg hadde med meg Optimus Prime figuren min (ikke den store, men den lille som sitter i brystet(den store ble litt for tungvindt å dra med på kino, jeg tar likeom ikke med meg lifesize superman figuren min på kino heller. Haha. Nei det får holde med superman flagget mitt)) og viftet med den når jeg følte det passet. Vi så filmen på Eldorado, og for et publikum vi var. Roping og skriking og latter og gråt.
Det var fantastiskt.
Lagt inn av
Henning
kl.
17:30
|
Etiketter: film, roboter, superhelter
tirsdag 15. januar 2008
Filmer som ikke er tro mot tegneserien: Batman Robin
Ærligtalt, hva skjedde her? Noe skjedde, så absolutt, men det meste var neonlys, mannelige dansere på rulleskøyter og Batman franchisen ble gravd så langt ned i bakken at det tok 8 år å få den opp igjen. Jo, og så var guvernøren i California skalla og spraymalt blå.
nedfrossete kone. Bane er en ustoppelig juggernaut som slipper fri alle fangene i Arkham, han spiller byen Gotham som et sjakkspill, og han brekker ryggraden til Bruce Wayne noe som gjør ham lam. (Han kommer seg igjen, selvfølgelig)Bane er blitt degradert til Poison Ivys bodyguard og han grynter litt når han må på do.
De mørke temaene og skyggene fra de to første filmene er borte, og vi sitter igjen med nok glowsticks og selvlysende maling til å gjennskape både 90 og 80 tallet. I tegneserien er Batgirl datteren til Commissioner Gordon. I filmen HAR BATMAN GUMMI NIPPLER.

Hvordan kan du få filmen til å bli bedre? Se den med kommentarer fra Joel Schumacher(Batmans værste fiende). Det er en eneste lang unnskyldning.
Lagt inn av
Henning
kl.
13:33
|
Etiketter: Batman, film, filmer som ikke er tro mot tegneserien, superhelter, tegneserier
lørdag 15. desember 2007
Filmer som ikke er tro mot tegneserien: Constantine
Keanu Reeves spiller en mann i en sort frakk viss skjebne er å oppdage den sjokkerende sannheten at verden ikke er som vi tror den er, men bare en illusjon som gjemmer en hær av overveldene fiender. Så, egentlig, Matrix med kors.
Tegneserien: I tegneserien (som heter Hellblazer) er John Constantine en stygg-i-munnen lurifaks som utnytter både himmel og helvete med skitten taktikk og minimalt med overnaturlige dingsbomser. Han er forresten også bifil.
Filmen: I filmen er han en angrende katolikk som dreper demoner for å redde sjela til endame, viss søster han har the hots for, og fortjene en plass i himmelen. Keanu mener tydligvis at alle rollene han tar må være av typen 'frelser' av første rang. Det overrasker meg at Bill & Ted's Excellent Adventure ikke inneholder en scene hvor de drar tilbake til Jesu tid, noe sprøtt skjer og det hele ender med Ted dør for våre synder.
Som i tegneserien får Constantine demoner til å kurere lungekreften hans. Men, etter at han får det til i filmen, så slutter han å røyke. Ærlig talt! Nå har han nettopp irritert Satan(ikke han som frekventerer med Børre) så til de grader at han tar knekken på lungekreften hans og så slutter han å røyke?! Lungene dine er magiske! Om ikke annet burde han begynne å røyke fire-fem om gangen, med filterne brukket av og med tuppen dyppet i tjære! Og de nevner ikke legningen hans med et ord.
Merkelig nok så var ikke det å ta bort alt som er kult med tegneserien godt nok. De gjorde om på små trivielle ting også, sånn som utalelsen av navnet hans(i filmen rimer det på 'tangerine' i stedet for 'turpentine'), han ble amerikaner isteden for britte, og produsentene la veldig lite i å få Keanu til å ligne på Sting, som var den orginale inspirasjonen til karakteren. Man spør seg: "Hvis man må forandre alt, hvorfor lage filmen i det hele tatt?"
Hvordan kan du gjøre filmen bedre? Du lukker øynene når Keanu er i bildet og holder hånda over han når Peter Stormare dukker opp.
Lagt inn av
Henning
kl.
15:31
|
Etiketter: Alan Moore, Børre og Satan, film, filmer som ikke er tro mot tegneserien, superhelter, tegneserier
fredag 7. desember 2007
Filmer som ikke er tro mot tegneserien: Judge Dredd
Sylvester Stallone spiller Judge Joe Dredd, en sosiopatisk utdeler av framtidige rettferdighet som må møte mutanter, lovløse borgere, en gal klonet bror og korrupte politikere. Alt dette mens han bare eier et sett med klær (som har et ørnehode i gull på høyre skulder) og lesper. Han møter disse tingene ved å skyte dem.
Tegneserien: Tegneseriens Judge Dredd har alltid vært en abstrakt figur, et Dirty Harry-aktig sombol som hans (britiske) skapere brukte til å latterlig gjøre og analysere totalitarisme, fasisme, komplekse spørsmål om lover og rettigheter, og å disekrere den arketypiske amerikanske übervoldlige action helten. Selvfølgelig med masser av ironi.
Filmen: Stallone, berømt for sine roller hvor han slår folk bevistløse og dreper folk med kniver på størrelse med Europa, valgte å fokusere mer på 'arketypiske übervoldlige action helt' delen, og lot være å ta med den, tydeligvis, alt for kompliserte ironien.
I tegneserien tar ikke Dredd av seg hjelmen (noe som understreker det 'abstrakt figur' greia) men, når produsentene betaler ti millioner dollar for å få Sylvester med i filmen sin, så vil de se hans gjennomborende blikk og de grasiøse poseleppene i all sin herlighet, så hjelmen ble tatt av. Det var da, i hvert fall jeg, skjønte at dette ikke var en Judge Dredd film, men en Sylvester Stallone film.Hvorfor forandret de det? I 1995 var tallet på Sylvester Stallone fans vs. tallet på Judge Dredd fans rundt en million til null. Så Judge Dredd ble rett og slett et kostyme som Sylvester kunne ta på seg.
Funket det? Historien bak en tegneserie mister liksom gnisten når man fjerner alt, bortsett fra navnet på karakteren. Og: filmen kostet 90 millioner å lage og spilte inn 25 millioner i USA.
Lagt inn av
Henning
kl.
03:26
|
Etiketter: film, filmer som ikke er tro mot tegneserien, superhelter, sylvester stallone, tegneserier
torsdag 22. november 2007
Filmer som ikke er tro mot tegneserien: Hulk
Ang Lee, mannen som har gitt oss den myke, sjelsøkende homse cowboy filmen Brokeback Mountain og den myke, romantiske, episke filmen om hvordan kinesere kan fly, trodde at han ville være den perfekte regissøren for en film om en enkel, bortimot stum, bølle som knuser tanks.
Tegneserien: Bruce Banner havner i nesdslaget til en atombombe, og tilbringer hver utgave som Hulken mens han banker dritten ut av militært personel og superskurker. Noen ganger blir han konge på en planet etter at han har banka dritten ut av romvesner.

Filmen: Filmen bruker upraktiskt mye tid på å utvikle karakteren til Hulkens pappa (David Banner) og generelt ploger den rundt i ingenting spennende en times tid før Hulken dukker opp og knuser ting.
tisk.Funket det? Nesten. Helt til de enorme mutant hundene dukket opp. Jada, med dem så fikk Shrek, eh Hulk, noe som så mer falskt ut enn seg selv å banke opp, men det hindrer dem ikke i være absolutt poengløse og tilbakestående.
Hva kan du gjøre for at filmen skal bli bedre? Bare spol en time frem, til der klokka til hulken detter av, og se den derfra.
Lagt inn av
Henning
kl.
23:30
|
Etiketter: film, filmer som ikke er tro mot tegneserien, superhelter, tegneserier
tirsdag 13. november 2007
Antimattermultiverse
Men ikke før i 1978 ble det lagt litt sjel i tegneserie baserte filmer. Da kom nemlig storbudgjet filmen Superman, dro fulle hus og ble den mest innbringende filmen fram til da. Marlon Brando jobbet forresten verdens mest innbringende ti minutter, 4 millioner dollar tjente han på sin minimale rolle. I kjent stil spyr Hollywood ut tegneseriebaserte filmer av ymse kvalitet rett etter, men det blir Superman igjen som setter nådestøtet med Superman IV: The quest for peace (1987) og tegneseriene vender tilbake til tv.
Tim Burton tar i 1989 med seg spaden til kirkegården og graver tegneseriebaserte filmer opp igjen med Batman (1989). Filmen spiller inn enda mer penger enn Superman (1978) og Jack Nicholson gjør verdens dyreste rolle noen sinne(takket være at han fikk prosenter av salget av filmen.)I 1991 gjør han det igjen og, kreativt sett, topper den første filmen med oppfølgeren Batman Returns (1991).
Herretter er det bare nedover, Batman Forever og Batman & Robin er campy fiaskoer og Sylvester Stallones Judge Dredd og Pamela Andersons Barb Wire prøver å vanne tørken men til ingen nytte. Tegneserie baserte filmer er døde. Igjen.
Fram til 2000 når Brian Singer river i med X-Men. Den blir en suksses og Marvel får mot til å kaste sitt flaggskip Spider-man ut i filmjungelen. Den blir om mulig enda større og tegneserie baserte filmer er på moten igjen. Mange filmer, av ymse kvalitet følger: Hulk, Hellboy, mer Batman, Punisher, Fantastic Four, Constantine, Spider-man 2 og 3, X-men 2 og 3, mer Superman, osv...
Jeg liker selvølgelig de gode filmene, men jeg synes også det er gøy med de dårlige filmene, fra tørkeperiodene spesielt(de har en tendens til å være enda dårligere enn de dårligste). Og det er i forbindelse med noen av disse at jeg skriver nå:
Jeg har et anstrengt forhold til lønna mi. Jeg bor jo hjemme, betaler 2000 i måneden men allikevel, og får mat og sånt noe. Så store deler av lønna burde gå rett i sparebøssa... Men akk nei. November lønna gikk i hvert fall til noe fornuftig, jeg driver å kjører opp med bil (igjen!), men jeg har allerede begynt å bruke opp desember lønna. Og gjett hvor!

På http://www.antimattermultiverse.com/ hvor man finner gode, forseg gjorte bootlegs av... ting man kanskje ikke har godt av å se. . . Ikke noe griseri, men filmer som Fantastic 4 fra 1994 (ultralavbudgjett filmen som virket, for alle innvolverte, som en ordentlig film som skulle ut på kino, men som egentlig bare var noe lureri for å få beholde rettighetene på figurene litt til).
Den og tvpiloten til Justice League of America er vel de første jeg vil kjøpe...

Så vil jeg kjøpe Captain America filmen fra 1991 (som jeg faktisk har lett etter en stund). Det er en ordentlig film som ble gitt ut på kino og finnes forsåvidt på dvd, men det er bare på region 1.
Så vil jeg kjøpe tvfilmen Generation X, et prosjekt som skulle lansere en tvserie som, av forståelige grunner, aldri bele noe av.
Dette er de juvelene jeg har funnet på denne siden, men jeg kunne også tenke med David Hasselhoffs Nick Fury film, og kanskje Superman the musical...
Så til venner og bekjente: Ingen julegaver i år.
Lagt inn av
Henning
kl.
23:33
|
Etiketter: antimattermultiverse, Batman, bil kjøring, film, Julegaver, lønn, superhelter, sylvester stallone




